Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

vrijdag 25 januari 2008

De eerste trainingen

Van de week met mijn schema begonnen.
Begin van de week nog rustig aangedaan, had nog wat last van stijve benen en kuiten. Een resultaat van mijn survival run in Beltrum, maar het was wel heerlijk lopen zo in het donker bij een heldere maan.

Heerlijk, alleen af en toe een verdwaalde fietser, verder loop je dan over de weggetjes tussen de velden, door bosjes en langs boerderijen met hun half open loopstallen vanwaaruit de koeien je nieuwsgierig aankijken.
Het is prachtig hier in de Achterhoek, ook in het maanlicht.

Gisteren ben ik na het eten eerst naar Djembee les geweest. Lekker de spanning en zorgen eruit slaan. Heerlijk ontspannend! Thuisgekomen snel mijn loopkloffie aan en wegwezen. Er stond een interval op het programma en deze ging goed, de spieren speelden niet op. Al met al een goed begin.

Morgen staat een training op en rond de Lochemse berg op het programma. Met een groepje doe ik dit elke zaterdagmorgen, wanneer ik geen andere verplichtingen heb.
Met de marathon in het vooruitzicht worden deze trainingen nog belangrijker omdat hierin de heuveltrainingen zitten die ik in Rwanda hard nodig zal hebben.

Ik heb inmiddels contact met Roel Truyers een belg die hem alle 4 keer gelopen heeft. Zijn connectie met Rwanda is zijn geadopteerde Rwandese dochter. Hij heeft ook een blog en zijn verslagen liegen er niet om. Ze noemen de marathon "de tropische heuvel marathon"!
Ik zal serieus moeten trainen om al die heuvels, de warmte en de Rwandese darm beestjes het hoofd te bieden.
Maar ik ga er voor!

Ik houd jullie op de hoogte.

Wouter

Geen opmerkingen: