Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zaterdag 24 juli 2010

Het magische getal: 45

Ja, vandaag was de grote dag: verjaardag.
Natuurlijk in het kader van het hardlopen kreeg ik mooie kado's:
Compressiesokken en een bril met verwisselbare glazen. Deze laatste moet mij helpen tegen irritante kleine vliegjes die in mijn ogen vliegen. Natuurlijk alles direct uitgeprobeerd. rustig een eindje gelopen. Ik heb een beetje last van een mijn achillespees, maar dat verdwijnt heel snel met het lopen. Volgens de beschrijving van de sokken is dat een van de goede dingen van die sokken.

Sokken zijn nl. niet meer gewoon sokken maar ze zitten boordevol speciale zaken: Airconditie kanaal, een zelfstellende boord, een wreefbeschermer met Aircoolstrips!, een teen beschermer, een teentop beschermer, een Lamberz-Nichols achillespees beschermer, een hielbeschermer, een Xcross-bandage, een Airflow enkelbeschermer, Aircoolstripes, een traverse airflow enkelbescherming, anatomisch gevormd voetbed. Het is toch ongelooflijk dat ze dat allemaal in een sok weten te verwerken.
Tot slot krijg je door het dragen van die sokken een beter uithoudingsvermogen.
Zal ik op de volgende marathon met twee vingers in de neus een PR lopen.
En dat zonder vliegen in de ogen.

Geweldige kado's.
We drinken er nog een.

Wouter

4 opmerkingen:

Lon zei

GEFELICITEERD

Ik sta verbaasd, sokken die koffie kunnen zetten.

Ik begrijp de bril niet, mijn ogen blijven meestal hetzelfde, dus waarom zou ik de glazen verwisselen?

45 al, wow

Keesdeloper zei

Haha, moet je nog wel wat doen dan? Zoals zelf lopen, schoenen aandoen, veters strikken? Gefeliciteerd!

rinusrunning zei

Gefeliciteerd en wat een geweldige sokken zeg!.
Helaas heb ik nog geen been problemen dus hou ik het nog bij de Falc laag model sokken.
Groet Rinus.

Roel zei

Je wordt ouder papa. Wanneer je brillen en sokken begint te krijgen ... dat is het begin van het eind !
Van harte proficiat kerel !
Hopelijk heb je een lekker Belgisch biertje achterover gekapt.
Ook nog eens bedankt voor de kaarten van dieren voor de kinderen.
Heb je al een keuze gemaakt tussen de natuurmarathons of loop je ze allemaal? Zou me niet verbazen!?

je Belgische soalmate