Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

maandag 20 december 2010

Winterpret

Dit weekend natuurlijk flink genoten van de winter.

zaterdag was er de DEO loop bij ons in Borculo.
Normaal is de langste afstand ruim 14 km, maar door slechte omstandigheden op delen van het parcours was deze afstand geschrapt.
Dus werd het 10,3 km. er was een mooi groepje lopers aanwezig waaronder vele bekenden.
Het parcours is vrijwel volledig onverhard en leent zich niet voor echt snelle tijden.Het parcours gaat door het galgenveld en met de sneeuw was het er schitterend.
dat vind ik dan toch altijd weer heerlijk, lekker lopen door het bos, genieten van de prachtige omgeving.
Ik heb het rustig aangedaan want het virus van een week geleden is mijn lijf nog niet uit. dat kon ik ook goed merken. Ik viel na 2 km bijna stil. Ik loop hier met vlak achter me Emiel en Tom.


De rest van de wedstrijd rustig uitgelopen.
Ik kwam na 44 minuten over de streep.

Zondag zouden Bram en Hugo naar survival training gaan, maar het had fiks gesneeuwd en ik had geen zin om naar Beltrum te glibberen. In plaats daarvan ben ik met ze een rondje Beekvliet gaan lopen. Lekker langs de Berkel en over het landgoed. Het was ontzettend rustig en er waren aalscholvers, reigers, meerkoeten, eenden en ook nog een buizerd te bewonderen onderweg.
Hoewel Hugo na 2 km al wilde wandelen en enige aansporing nodig had, heeft hij uiteindelijk ook het mooie rondje van zo'n 7 km uitgelopen.

Zondag middag met de kinderen naar De Kalenberg in Barchem geweest voor een boel slee-pret.
Op de helling van deze bult is het perfect sleeën. We waren dan ook niet de enigen maar het was heel erg leuk. De kinderen raasden keer op keer met hun plastic bobsleetje van de bult af. 4 kinderen op hun sleeën naar beneden.


Wouter

2 opmerkingen:

Bjorn Paree zei

Heerlijk om door die sneeuw te lopen. Goede kleding en tempo iets aanpassen maar daarna is het echt genieten. Leuke foto's !

Keesdeloper zei

Jochies in de sneeuw, altijd leuk