Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zondag 20 september 2009

Weinig gelopen deze week, maar vandaag 2 maal

Na dinsdag heb ik weinig gelopen.
Woensdagavond een drukke vergadering gehad tot half 12. Donderdag even gelopen maar ik was te moe en ben na een een kwartiertje weer naar huis gegaan.
Vrijdag andere zaken gedaan.
Zaterdag de hele dag met de kinderen op pad geweest voor de sport. Morris naar voetbal en Bram naar waterpolo. De avond doorgebracht met de familie.
Ik heb voor de zondag afgesproken met Bert voor een tempo duurtraining in Barchem. Eerst moet ik echter met Bram en Hugo naar de survival in Beltrum.
Hier kom ik Paul tegen die een eind gaat lopen. Aangezien ik een uur de tijd heb voor de jongens uitgetraind zijn besluit ik met hem mee te lopen. We lopen een mooie ronde richting Groenlo over mooie paden, kleine weggetjes en mooie beken. Het is prachtig weer. De slierten mist hangen nog over de velden en het water. Het wordt zelfs warm in het zonnetje. Langs de Slinge gaan we weer terug. We lopen een mooi stevig tempo en na een uur zijn we terug en hebben we er ongeveer 14 km op zitten.
Snel met de jongens naar huis. Even een droog loophemdje aan en met een bidon met water richting Bert.
In Barchem hebben we het "Rondje Bert" gelopen. Een prachtige loop van rond een uur.
We lopen spoedig in een stevig tempo, met na 10 minuten het eerste klimmetje. tot 20 minuten valt het klim werk mee, maar dat verandert in de volgende 20 minuten met 8 klimmen binnen 20 minuten. Waar Bert ogenschijnlijk moeiteloos tempo blijft lopen wordt het erg zwaar voor mij, maar even rustiger lopen en na een paar minuten ben ik hersteld en gaan we de laatste etappe in. Met een grote omweg en nog een paar hellinkjes weer richting de auto.
Na 56 minuten zijn we terug en is de missie geslaagd: Het rondje binnen het uur lopen. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Vandaag dus twee duurlopen na elkaar gelopen. Dat was weer eens een andere uitdaging.

De training zit erop. De komende 2 weken ga ik het iets rustiger aandoen. Fysiek en mentaal voorbereiden op de marathon. Voldoende rust nemen en lekker rustig lopen met af en toe wat sneller werk.

Kijken hoe het uitpakt.

Wouter

Geen opmerkingen: