Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zondag 3 januari 2010

Gelukkig en sportief 2010

Het nieuwe jaar is begonnen. Ik wens iedereen een gelukkig en sportief en succesvol jaar toe.

Wij zijn het jaar hier heel erg wit begonnen. Een dik pak sneeuw en een sprookjesachtig landschap. Prachtig.
Nieuwjaarsdag hebben we met familie en vrienden doorgebracht.
Gisteren was er weer werk aan de winkel. De voorbereidingen voor de Survival run van Beltrum zijn in volle gang. Ik heb gisteren de hele dag geholpen met het opbouwen van de hindernissen. Hoewel het koud was, is het toch schitterend werk. De hele dag in de buitenlucht in de weer met balken touwen en netten om een schitterende hiundernis neer te zetten. Gisteren was ik bij "De Beltrumse Bok" midden in het riviertje De Slinge. Ik heb helaas geen foto's van gisteren.

Vandaag stond er weer sport op het programma.
Als voorbereiding op de survivalrun van volgende week hebben we de run voorgelopen. Parcours verkennen, Hindernissen uitproberen en daarmee nog een extra training meepakken. Bram en Hugo de jeugdrun en ik de halve run.

De weg naar Beltrum was slecht en met een slakkegangetje reden we er naar toe. De omgeving was echter sprookjesachtig mooi door het tapijt van 15 cm sneeuw dat alles bedekte. De akkers, de weilanden, de bomen en natuurlijk ook de hindernissen.
Een groep van ik schat 50 man, vrouw en jeugd heeft zich verzameld op het Mariaplein in Beltrum. De thermometer op het plein geeft een temperatuur van - 8 oC.

Na het vertrek vormen zich spoedig allerlei groepjes. We hebben zoveel mogelijk de route van volgende week gevolgd en alle hindernissen gedaan. Dit levert in het begin koude handen op van de sneeuw op de hindernissen en koude voeten als je weer eens in een sloot stapt of door het ijs van een waterplas zakt. Als de zon zich echter laat zien, loopt de temperatuur iets op en wordt alles in een prachtig licht gezet.
Zo lopen we rustig met een groepje van 3 mannen en een vrouw door het Achterhoekse landschap.
De hindernissen valen me mee, al zijn er een paar bij die me volgende week nog de nodige problemen gaan bezorgen.

Ruim 3,5 uur later zijn we weer terug in Beltrum.
Ik ben helemaal klaar voor volgende week.

Wouter

1 opmerking:

Roel zei

Iron man !