Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

maandag 24 mei 2010

Hardloop4daagse; 3e plaats

Het is weer een geweldig evenement geweest. Geweldig weer, geweldige organisatie, fantastische etappes, geweldig sportieve lopers en fanatieke supporters. Meer kanje van een hardloopweekend niet wensen.
Als ik dan bij de prijsuitreiking ook nog op het podium mag staan kan het weekend niet meer stuk.

Ik ben 13e overall geworden en op de 3e plaats geeindigd in de categorie mannen 40 op de 100km.

De verschillende etapppes heb ik over het algemeen goed doorstaan. Daar zag het na 3 km in de 5e etapppe echter niet naar uit. Ik stond stil langs het pad, terwijl groepen lopers mij passeerden. Ik dacht aan uitstappen, het ging niet, de motor wilde niet op gang komen. Ik heb mijn kuit gemasseeerd en een gelletje genomen en ben maar weer gaan lopen, stilstaan schiet nl ook niet op, en ja hoor, daar begon de diesel op gang te komen. De overige 14 km gingen als een speer. Ongelofelijk, anders was daar de podium plek verloren gegaan. Pim en Richard, liepen zeer sterk en zijn de terechte nummers 1 en 2.

Een uitgebreid verslag volgt hopelijk deze week nog.
Hieronder alvast wat foto's
Start van een etappe

Heerlijk lopen...


...en afzien.


kamperen op de atletiekbaan.




Het geweldige supportersteam

3e plaats mannen 40

3 opmerkingen:

Fiona zei

Tja, die fans hebben ook moeten ploeteren. Tijdens de tijdloop in Berg en Bos moest er pittig gefietst worden en dan gebeurt het al snel: één van de fans valt met de fiets onder het toeziend oog van de zwijnen. Even flink mopperen, maar moedertje-lief zorgt er keurig voor dat alles weer op de rit komt. Want er moet aangemoeidigd worden en dan is té laat komen op he lastigste punt van het parcours geen optie.

P.S. De shirts waren het hele weekend zeer herkenbaar!

heidi en dirk zei

Een dikke proficiat met je podiumplaats. Voor ons was het de allereerste deelname aan de Hardloop4daagse en dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Richard van der Klis zei

Wouter het was heel leuk om samen met je de "strijd" aan te gaan.
Dit maakte dit toch al geweldige evenement nog leuker dan dat het al was.
Ook leuk dat de vrienden van Wouter mij net zo hard aan moedigde
We komen elkaar weer tegen in Voorne