Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

dinsdag 25 januari 2011

training hervat

Net terug van een intensieve training. Vanavond was het startsein om de training weer serieus te gaan opbouwen.
De laatste tijd had ik wat gas terug genomen. Wel de nodige langere duurlopen gedaan, zoals vorige week van Zutphen naar Borculo en ook zaterdag.

Zaterdag was er de open dag op het Marianum in Groenlo. Bram gaat in juli de lagere school al weer verlaten. De tijd gaat zo ontzettend snel. We zijn ons dus druk aan het oriënteren voor een geschikte school en hij moet het ook leuk vinden.

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om weer, met een grote omweg, terug te lopen naar huis. Eerst nog even gezellig bij medeloper Hans langs. Daarna ben ik over het fietspad over de voormalige spoorlijn van de Geldersch-Overijsselsche Lokaalspoorweg-Maatschappij (GOLS) naar Eibergen gelopen. De spoorlijn is al in 1937 gesloten en lang was het niet meer dan een zandpad.

Zo was het en nu is het sinds een aantal jaren een geasfalteerd fietspad.
Ik weet wel wat ik mooier vind!!

Van Eibergen verder richting Neede. Hier weer een aantal leuke weggetjes ontdekt. Verder naar Borculo ben ik een heel eind langs de Bolksbeek gelopen afgewisseld met hier en daar een mooi stuk maisland.


De Bolksbeek is de oude bedding van de Berkel. De Berkel is in de middeleeuwen vanaf Haarlo omgelegd richting Borculo voor de verdediging van het kasteel van de Heeren van Borculo.

Na een km of 25 was ik weer thuis. Zo is dan de zaterdag weer goed besteed.

Er liggen weer wat mooie wedstrijden in het verschiet. 6 februari de Asselronde in Apeldoorn en 19 Februari de eerste marathon van 2011, de Galgenbergmarathon.
Dit is een prachtige groepsloop op de Utrechtse heuvelrug.
Dan komt natuurlijk de Acht-kastelen loop in Vorden er weer aan.
Ik wil dit jaar wel weer meerdere marathons lopen maar de agenda's zitten behoorlijk vol dus zullen er keuzes gemaakt moeten worden.

Wouter

2 opmerkingen:

Roel zei

Prachtige omgeving. Ik zou er wel rust in kunnen vinden denk ik ... als loper.

Keesdeloper zei

Weer lekker aan de slag! Ik zie je in de Asselronde!