Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zaterdag 20 juni 2009

PZC loop in Vlissingen

Net terug uit Vlissingen.
Daar is van daag de PZC familieloop gehouden.
Een aantal collega's van Uticon had het plan op gevat om daar met een groep collega's te gaan lopen. Wij hebben met het hele gezin meegedaan.
Vrijdag eind van de middag met de auto richting zeeland, behalve een file op de A50 verloopt de reis voorspoedig. We kamperen op een minicammping net buiten vlissingen en de avond brengen we door in vlissingen. Lekker met de kinderen eten en kijken waar we morgen moeten parkeren starten etc.
Er is een 3 km, 10 km loop en een halve marathon. De groep van Uticon bestond uit 15 mensen, collega's en aanhang/familie.
een aantal heeft de 3 km gelopen waaronder Mian en al onze kinderen en ik en nog 2 collegas hebben de halve marathon deelgenomen en de rest heeft de 10 km volbracht.
Het was voor een ieder een mooie uitdaging.








Mian en de kinderen hebben top gelopen. Ze hebben alle 5 de 3 km uitgelopen over de boulevard van Vlissingen onder gejuich van veel publiek en begeleid door de zee schepen die de oosterstchelde hier uit of in voeren.Hugo is zelfs binnen de 18 minuten gebleven. Dit is voor hem een hele goede prestatie.
Bram, Ariët en Morris, begeleid door Mian komen na 20 minuten over de finish.
Dat is een felicitatie waard.









Voor mij ging het lopen ook heel goed.
de eerste kilometers door de stad, om het stand beeld van Michiel de Ruyter heen terug naar de boulevard. Aan het andere eind de boulevard af en dan Vlissingen uit richting dishoek en verder tot voorbij Groot Valkenisse, over fietspaden, onder langs de duinen, tot aan het keerpunt vlak bij Koudekerke. Op grote stukken van deze route hebben we een straffe wind van voren. Na het keerpunt gaat het met de wind mee zodat ik het tempo er redelijk in kan houden. Vervelend is dat er geen enkele km aanduiding is zodat ik op basis van de reeds gelo[pen tijd moet schatten hoever ik nog moet. Het is lastig om dan je race goed in te delen. Uiteindelijk finish ik in 1 uur 31 minuten wat voor mij zelfs een PR is. 3 minuten sneller dan de halve in Hengelo een aantal weken geleden, en dat met deze wind.

Ik ben super tevreden over de prestatie.







Dat geldt eigenlijk voor alle Uticon lopers.

Voor we vanmiddag weer huiswaarts keren eerst nog naar het strand waar de kinderen heerlijk in het zonnetje zich nog een klein uurtje vermaken in de zee. Het ijsje en later de pannenkoek worden zeer gewaardeerd en sluiten deze mooie dag af.

Morgen staan Kempo en survival wedstrijden op het programma.

Wouter

1 opmerking:

Lon zei

Die kinders lopen mij eruit!

Ik ben trots op de familie prestatie.