Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

maandag 11 oktober 2010

Vrijdagavond....

Een flinke duurloop dat stond vrijdagavond op het programma. Ik had al twee dagen niet gelopen dus het werd weer hoog tijd.

Nou is de vrijdagavond bij ons een heel rommelige avond, omdat iedereen dan naar zijn sport moet. Dat begint al rond 3 uur als Hugo richting de judo gaat. Daarna vertrekken ze in cadans van ongeveer een uur, Morris naar Kempo, Ariët naar Kempo, Bram naar waterpolo en tenslotte Mian naar haar Kempo-training. Ik neem dan het stokje over en de kinderen komen weer één voor één binnendruppelen. Ik ga dan met de kinderen eten, waarbij de tafelbezetting steeds wisselt. Dit geld ook voor de eetsnelheid. Die kinderen van ons kunnen soms heeeel lang aan tafel zitten.
Natuurlijk heeft broer net een must-see programma op de TV ontdekt als het bedtijd is. En omdat de oudsten nog niet naar bed hoeven is het voor de jongste twee zoooooo onredelijk dat zij nu al moeten. Dus het bed ritueel wordt ook eindeloos gerekt. Je zou bijna gaan behangen zodat je die kinderen erachter kan plakken. Al met al ben je zo tot half negen of zo in touw voor de rust wederkeert.
Mijn plan om die avond eens een flinke duurloop te doen heeft dan flink aan enthousiasme ingeboet.

Toch trek ik de schoenen aan en vertrek. Het begin loopt zwaar. Ik denk aan de kinderen die hopelijk wel gaan slapen en had ik nou die mail wel naar die klant verstuurt. Ik wordt ineens errug moe. Toch maar doorlopen, eerst rustig doorlopen, dan komt de schwung meestal wel.
Ik loop ons stadje uit en ga richting Lochem. Het is een prachtige heldere avond, veel sterren aan de hemel. het gaat al lekker, de benen voelen goed. Voorbij camping 't Rentmeesterke en de ruïne de Nettelhorst naar Lochem. Het tempo zit er inmiddels goed in. Voorbij Lochem terug draaien naar Barchem. Dit keer langs de Lochemse berg en niet erover want in het bos is het te donker. Na Barchem terug naar Borculo. Het loopt heerlijk, de benen voelen goed en even voor half elf ben ik weer thuis, 21 km in de benen. Heerlijk opgefrist en leeggelopen.

Het blijft mooi...

Wouter

2 opmerkingen:

rinusrunning zei

Altijd druk bezig met de kinderen en herkenbaar, alhoewel ze nu wat ouder zijn.
En lekker trainen onder de sterren hemel.
Groet rinus.

Bjorn Paree zei

Na de geweldige ZKM heb je ook wel wat rust verdient :-)