Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zondag 3 oktober 2010

Kustmarathon Zeeland




Ik heb een mooi weekend achter de rug. Met het hele gezin zijn we vrijdag naar Zeeland getogen voor een weekendje marathon. Het was vrijdag al veelbelovend weer. lekker met de kinderen uitwaaien op het strand. Met z'n allen naar Burgh waar ik in de sporthal vele bekenden kan begroeten. Gezellig. Om 12 uur klinkt het startschot en gaan 1500 lopers op weg voor elk hun eigen avontuur.

Mian en de kinderen staan bij de eerste strandafgang om me flink aan te moedigen. Dat vind ik elke keer weer geweldig. Gedurende de 42 km staan ze nog vele malen in de duinen en op de dijk om me aan te moedigen en foto's te maken. Dit levert een aantal heel mooie foto's op.
Ondertussen maal ik de kilometers weg. Het strand valt mee. Het is laag water en het zand is hard. Ik houd zelfs mijn voeten droog.

Ariët maakt foto.

Foto gemaakt door Hugo.

Er is weinig wind en het is droog en volgens mij is het af en toe zelfs zonnig.
Het is genieten.

Foto gemaakt door Bram.

Toch is de tweede helft wel zwaarder maar ook leuker waarbij ik de zijn hellinkjes en de trappen een welkome afwisseling vind.
Foto gemaakt door Morris (7 jaar).
Ik geniet van de vele toeschouwers langs de route en geniet van de mooie omgeving.
De finish is weer bijzonder, compleet met vlag.
Met de tijd (3 uur 28) ben ik heel tevreden.

Wouter

4 opmerkingen:

Edwin zei

Hoi Wouter. Daar mag je zeker tevreden mee zijn. Sterk gelopen. Leuk je weer even gesproken te hebben. Tot de volgende keer.

Bjorn Paree zei

Jij liep echt onwijs sterk !! Met die tijd mag je meer dan tevreden zijn. Zelf heb ik ook nog flink wat foto's van je gemaakt. Zie de link op m'n blog.

Keesdeloper zei

WOW! Mooi verhaal man, je hebt echt genoten. Ik heb ook wel "genoten" maar enorm veel pijn gehad. Ik had niet mijn dag en het is niet echt mijn parcours.

Unknown zei

Hey Wouter,

Knap stukkie werk weer.

Grtz Edwin