Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zaterdag 30 oktober 2010

Faifax Camelbak

Vandaag mijn bestelde Fairfax camelbak water rugzakje ontvangen met een 1,5 liter waterzak.
Deze heb ik natuurlijk meteen uitgeprobeerd en ik was er erg over te spreken. het draagcomfort is prima. Voor het vullen haal je de zak gemakkelijk uit de rugzak en je stopt hem ook zonder problemen weer netjes terug. Er is ook nog opbergruimte voor een mobiel, sleutels en wat gelletjes, versnaperingen ed.




Het drinken gaat super. De drinktuit heeft een opening die normaal gesloten is en door er licht in te bijten gaat deze open en kun je het water eruit zuigen, laat je hem los is de tuit weer hermetisch dicht. Geen lekkage. Voor transport zit er nog een extra veiligheidsafsluiter op.
De slang is stijf genoeg om niet hinderlijk te zwaaien, maar soepel genoeg om goed uit te drinken.
Al met al een superding, waar ik in marathons en lange duurlopen veel plezier van ga hebben.

Morgen krijgt hij de vuur-, of eigenlijk de waterdoop, bij de Brabant-marathon in Etten-Leur.

Ik ga overigens wel voorzichtig starten want na de lamlendigheid van afgelopen week moet ik even afwachten hoe het zal gaan.
Morgen weet ik het.

Wouter

2 opmerkingen:

Keesdeloper zei

Mooi ding, heb er ook wel oren naar. Waar heb je m besteld? Ben benieuwd hoe hij morgen bevalt. In ieder geval veel succes in Etten-Leur

Edwin zei

Je gaat er geen spijt van krijgen. Ik loop er alweer ruim een jaar mee en hij bevalt nog steeds uitstekend. Voor de echt zware trails is ie wat te beperkt (te klein) maar verder is is ie top.

Tja trails zijn er komende maand nog niet maar zodra die komen laat ik het je weten.

Succes in EL