Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

zondag 2 maart 2008

Needse Achterveld


Vandaag met de familie gewandeld in het Needse Achterveld. Een afwisselend gebied van natte en droge bossen, natte en droge heide, vennen en ondergelopen stukken land.
Het was lekker wandelweer en de kinderen vonden het prachtig zo door de bossen te struinen op zoek naar de krokodillen.
Het was erg gezellig zo met z'n allen.
Ik ben van daaruit teruggelopen naar Borculo, aangemoedigd door de familie die me met de auto een eind volgde.
Hieronder een aantal foto's.



De wind was nog steeds fel en natuurlijk had ik hem het hele stuk tegen, maar ik heb de 13 km toch vlot kunnen lopen. Enige weken geleden had ik moeite om zo'n stuk door te trekken maar dat gaat steeds beter.



Volgende week m'n eerste echte test: de 30 km van Vorden. Een mooi parcours door de bosrijke omgeving van Vorden langs de acht kastelen.
Van de week nog maar eens goed er tegen aan. De griep van een aantal weken geleden heb ik nu voorgoed achter me gelaten.

wouter

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie fot's van jou,Wouter, in de loop. En van de kinderen.

Zit het Achterveld ook in de fietstocht op 16 maart?
MARO

Anoniem zei

Hé die Wouter,
Op afstand via deze weblog volg ik je verrichtingen tussen de poepluiers, snotneuzen, (fruit)hapjes en andere bezigheden door.
Ik wil je even laten weten dat ik het hardstikke knap van je vindt wat je doet. Wat een gedrevenheid. Chapeau!

Stijn heeft vandaag een letterkoffer mee gekregen van school met de letter 'v'. Hij mag er dan een voorwerp in doen dat begint met die letter. De kindjes in de klas moeten raden wat het is. Naast de 'vissen' die hij er in gedaan heeft, doe ik er een artikel van jou bij over je vredesloop. Ik zal aan de juf wat tekst en uitleg geven en ik hoop dat Stijn het op mag hangen in school. Wie weet levert het nog wat op?!

Heel veel succes met de verdere voorbereidingen en we zien elkaar in ieder geval de 16de!

Je zus(je) Alice