Alle berichten over

Planning

  • 13-10 Berg en Dal ultra 60 km
  • 21-10 Survivalrun Neede *
  • 28-10 Devilstrail Nijmegen
  • 10-11 Haarlerbergtrail
  • 09-12 Borculotrail
  • * ingeschreven

Survivalruns

Survivalruns

Records van Wouter

Snelste tijd op

9,7 km: 38:04 Kl. Haarloop 2010

15 km: 1:00:16 7heuvelen 2009

10 mile: 1:06:04 Diepe Hel 2009

Halve: 1:31 Vlissingen 2009

30 km: 2:13:18 Rotterdam 2010

Marathon: 3:09:03
(Rotterdam, 11-04-2010)

50 km: 4:19:19 Rondje Voorne

100 km in hardloop4daagse 2016
7 uur 34 min


Cross

12 km: 54:26
15 km: 1:06
7,5 km: 31:04

Wikwiheba eind 2008

Wikwiheba begin 2008

Ga voor meer hardloopnieuws naar:

maandag 3 augustus 2009

Vakantie in Frankrijk

We zijn afgelopen weekend teruggekomen van twee weken vakantie in Frankrijk. De eerste week zaten we een eindje onder Parijs. Een mooi gebied met veel bos grote klimrotsen en zandverstuivingen.
We zijn met de kinderen naar Parijs geweest en hebben daar natuurlijk een bezoek aan de Eifeltoren gebracht. Voor de kinderen een hele ervaring die veel indruk heeft gemaakt.In de omgeving hebben we prachtige wandelingen gemaakt, leuke dorpen, kastelen en burchten bekeken.
Ik heb vrijwel elke dag gelopen. Mooie omgeving. De jongens Zijn ook een keer mee gegaan voor een training. Ze hielden het goed vol en het was reuze gezellig. Het was ook wel spannend omdat je in een onbekend gebied loopt. Ik vond het heerlijk om paadjes op het gevoel te volgen, en dan te merken dat je oriëntatie goed is en dat je weer op bekend terrein terugkeert.
Af en toe was het een beetje gokken, maar ik denk dan altijd maar dat ik in ieder geval dezelfde weg weer terug kan lopen.
Natuurlijk was de omgeving niet vlak waardoor ik goede heuveltraining heb gehad.De tweede week zaten we in het noorden van Bretagne in de buurt van st. Brieuc.
Hier was strand, bos, rotskust, mooie dorpjes en stadjes, menhirs, een gallisch dorpje en verder een leuke omgeving.

Ik heb ook daar het nodige gelopen. Er was daar een hele route maar de bewegwijzering was zodanig dat ik regelmatig geen idee had waar ik was. Dat maakt het lopen wel spannend en uiteindelijk kwam ik na korte of langere tijd toch wel weer op een bekend punt uit. Het is leuk om te merken hoe snel je je tijdens het lopen kunt oriënteren in een gebied.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en ik heb het heerlijk kunnen combineren met het lopen.

Wouter

Geen opmerkingen: